Sametově chladný

Výřezy ze Silhouette mi leží na stole a skoro pořád je mám na očích. Co kdyby mě něco napadlo? A tak jsem včera dopoledne z té kupičky vylovila moc hezkou treláž. Prvotním nápadem bylo, že ji použiju na přáníčko podobným způsobem, jako tu podobnou od Memory box, na Timovu visačku...

No a tak jsem šla vybrat papír... a pod ruku mi přišly krásné temné papíry Cold Country od Finnabair, o polici níž ležely lepenkové desky a vedle nich krásné nové masky od Memory box...

A bylo rozhodnuto.




Lepenkové desky jsem potáhla papírem (žádná lepicí páska, ale poctivě lepidlem, aby s nimi šlo dále pracovat) Cold country - At Is Was Before. Na přední stranu je přes masku naneseno Gesso, které udělalo krásnou jemnou strukturu. Po zaschnutí je vše dozdobeno tiskem a jemně opatinováno černým Distress inkoustem.

A pak už jen zbývalo nalepit treláž, dozdobit... vše lehce zalakovat, po zaschnutí naplnit sto listy bílého papíru a svázat...

Tentokrát budu asi neskromná, ale mám z něj velkou radost. Asi se s ním budu těžce loučit.






Výřezy vyřezané plotrem Silhoutte zhotovila Katka Dachovská - Forart.cz

Komentáře

Oblíbené příspěvky