12 TAGS of 2014 - MAY

http://timholtz.com/wp-content/uploads/2014/05/DSC09557.jpg



Mám májovou visačku. A opět na poslední chvíli, jen o fous dřív než naposledy.
Přiznám se, že jsem ji měla nachystanou a navymýšlenou skoro celý měsíc, jenže mi nakonec dala opravdu zabrat.

Nejprve jsem se trošku vyděsila. Dlaždice a geometrické vzory nejsou zrovna moje parketa. Pak jsem to zhodnotila, že to není až tak špatný nápad, prostě to pojmu jako sbírku milých malých drobností. Ale ouvej. Ani tudy cesta nevedla. Dopadla jsem úplně stejně jako Petra ;-)

Nakonec jsem dnes po dlouhém dnu v devět večer sedla do pracovny a dala se do díla. Šlo to úplně samo, jen teda ten výsledek, nevím, nevím... zase jsem skončila u romantiky šmrncnuté čímsi...








Děkuji za nahlédnutí a přeji vám všem krásný poslední májový večer.

Vaše Lena

Komentáře

Oblíbené příspěvky