Dnes byla chvilka času...

... a tak jsem vklouzla do pracovny. Poslední dobou na žádné tvoření nebyl čas. A přiznám se, že doposud jsem neměla ani věci z Liberce vybalené. Tak jsem se napřed pustila do úklidu věcí a hrozného nepořádku který tam panoval. A pak? Měla jsem v plánu jednu věc, jenže jak už to bývá, přišly mi pod ruku vytisknuté obrázky, které jsem před časem koupila na Etsy.... no a znáte to... z původního záměru nic nebylo, zato vznikla slušná hromádka miminkovských přáníček a několik obálek a přání s veterány...  ;-)






¨









Děkuji za nahlédnutí a mějte prima dny.


Komentáře

  1. Máš to parádní. Už se taky těšim, až budu mít chvilku času :) Mišelinka

    OdpovědětVymazat
  2. tvoje chvilka času :-))), pro mne asi 14 dní...
    přáníčka jsou moc povedená, ta pánská obzvlášť

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky