Malé Liberecké ohlédnutí

Když mi před časem napsala Olinka, že bude s dcerou Evou pořádat malé tvořivé a taneční setkání v Liberci, a jestli nechci přijet, neváhala jsem ani okamžik a natěšeně jsem odpověděla, že určitě přijedu.
A tak jsem minulý pátek nasedla do auta mé milované polovičky, načež mne můj skoro šestnáctiletý syn vyprovodil slovy: Maminko, měj se hezky, užij si to, pozdravuj paní Váchovou, dobře dojeď a hlavně to nikde neodři :-)))  (jezdím dvacet let bez nehody ;o) )
Dojela jsem dobře a bez nehody. Tam i zpátky.

Ale nyní už opět k věci ;-)

Páteční odpoledne a večer se nesli v duchu povídání, hledání toho, co je vlastně celulóza :-) a prohlížení alb co holky dovezly. Večer byla úžasná grilovačka (nikdy jsem nejedla grilovaný květák a celer - bylo to moooc dobré, určitě taky udělám).



V sobotu jsme měly nabitý program. ráno po vydatné snídani (těším se na Jitčino podání pomazánkové story) jsem se pustily do práce. Olinka nás učila různé techniky barvení papíru pomocí anilínových a olejových barev, tiskly jsme na želatinové desce... bylo to super a všechny jsme byly hodně pozorné a pilné. Oli díky moc za roršíření obzoru! Určitě všechno použiju :-)


Po obědě byl na programu canvas a mixed media. Úžasná technika, kdy z relativně bezmyšlenkového vrstvení barev a následného dotvoření pomocí papíru, razítek, kresby... vznikne malé umělecké dílo. Jenže vše souvisí se vším a tak to zdánlivé ťup sem, ťup tam musí mít určitý řád a nic bezmyšlenkového to není, je to věda. Olinka nám vše vysvětlila, ukázala a pustily jsme se do díla.

Můj obdiv mají nejmladší účastnice, Terezka s Lucinkou. Byly moooc šikovné!



Večer se podával dortík, který dělala Iva s Luckou. Byl výtečný a taky krásně ladil s ubrusem na stole.


Irča byla celý den nezvykle vážná


A tahle se v zápalu práce večeřelo :-)))


A po večeři se opět tvořilo, či spíše dodělávalo plátno...
to moje mělo být původně hnědo zelené s kytičkami. Hezky do sady k tomu, co jsem dostala od Olinky. No, dopadlo to úplně jinak :-))) Ale jsem na své dílo hrdá. Myslím, že se povedlo. A povedlo se nejen mě, ale i všem ostatním!

Můj kousek - razítko, kytičky, kolečka (kukačové zlato barvené draky), hodinky, úžasné křídlo od Petry (díky!):


Na nedělní dopoledne pro nás Oli připravila malou soutěž. Měly jsme vytvořit visačku a použít na ni některý z papírů, které jsme si udělaly v sobotu ráno. A ještě podmínka - použít kytičky, motýla a malinký obličejík ze samotvrdnoucí hmoty.
Z hromádky papírů jsem tedy vytáhla jeden barvený olejovými barvami. Potáhla jím visačku z kartonu a zezadu ji začistila. Pak jsem ji celou potiskla razítky s motivem krucánků a hodinek, opatinovala. Ze zbytkové krabičky jsem vylovila maxi ozubené kolečko - šup tam s ním. Kytičky jsem vyřezala z vlhčeného ubrousku, kterým jsem předtím čistila razítka, hlavička posloužila jako střed kytičky a razítko motýla mi půjčila Olinka - je natisknutý, vystřižený a barvený Distress inkousty.
Fotku jsem si s dovolením půjčila od Olinky, protože visačka zůstala v Liberci


Moje visačka vyhrála. Holky děkuji za všechny hlasy! Díky! A co jsem vyhrála? Dárek od Oli :-)
Moooc děkuji! Je úžasný a už mám pro něj místo :-)


No a pak už byl jen oběd, balení a cesta zpět domů (nemám ráda loučení).
Děkuji Oli za organizaci a úžasný program, a taky všem ostatním za prima víkend.
Doufám, že se zase brzy uvidíme ;-)

Také určitě mrkněte k Oli na blog.
Petra už dokonce zvládla dva článečky - jeden děkovací a druhý tvořící s parádním díky, které vznikly pod rukama jejíma a Terezčinýma :-)
A postřehy Pettie na Jitčině blogu...



Komentáře

  1. Tak na té fotce vypadám nějak vážně :-)) Ale to bylo jen zdání, soustředila jsem se na to vrstvení :-) Přece jen to není můj obor, tak jsem na to neměla tu správně lehkou ruku. Olinka udělala zkušební plátno, na něm vyzkoušela všechny techniky a nakonec z toho udělala veledílo, takže kdo umí umí.
    Gratulace k výhře, visačka je krásná

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, já taky na Helge koukala, jak to tam patlá a říkala jsem si, co z toho bude... a výsledek mne neskutečně překvapil. Opravdu kdo umí, ten umí :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky