... něco na krk...

Před časem jsem psala o tom, jak moc se mi líbí freeform a že jsem ho zkusila. Jenže ten extravagantní náramek si žádá taky něco do sadičky na krk. A tak jsem sedla a dala se do šití....
Vznikl další zelený kousek. A musím říct, že je to úžasné, nikdy nevíte, co z toho na konci vyleze :-)
Asi  mám dalšího koně ;-)






Včera večer se mi vůbec nic nechtělo, a s prohlášením, že tabulky a ,,dépéhačko,, ještě jeden den počkají jsem se pustila do dalšího kousku, tentokrát v černých a antracitových tónech:






Děkuji za nahlédnutí a přeji vám krásné léto.






Komentáře

  1. Haha! Kolikátej koníček to je? ;) Na co sáhneš, to Ti jde...blednu závistí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, netuším, je jich nějak moc. A neboj, všechno mi nejde ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky