Fajn den

Takový moc fajn. Přijela kamarádka a tak se celý den nesl v duchu povídání a taky tvoření, protože i ona miluje scrapbooking a ze všeho nejraději dělá alba.

Přemýšlela  jsem, co budeme celý den dělat, a pozdě večer mi padly oči na jeden moc hezký sketch, který jsem kdysi kdesi našla, a chtěla ho použít pro vzorovou stránku do proužkové, červnové soutěže. Nějak z toho sešlo.

Tak jsem vzala telefon a poslal SMS - vem si s sebou nějaké fotky...
Fotky dovezla a tak jsme se po obědě pustily do tvoření. Jenže zatím co ona zvládla celou stránku, přání, prohrábnout mi skládek a ještě si vyřezat spoustu výseků na Big Shotu, já udělala jen jednu stránku. :-)
Napřed jsem hledala fotku kterou mi někdo někam schoval (mám doma skřítka, ale hodného :-) ), než jsem ji nascenovala, vytiskla... vybrat papír  ze zbytkové krabice - jsem si dala podmínku že toho musím trošku zpracovat. A než jsem to poskládala, doladila... byl večer :-))) Proto nemám napěchované album. Jsem totiž schopná jednu stránku dělat i několik dnů :-D

A tady je. Jako podklad jsem použila bílou čtvrtku, kterou jsem lehce potiskla background razítkem. Na zdobené jsem použila papíry - zbytky z Capsule kolekce od Papermanie, které zbyly z alba.






Na nadpis jsem použila naembossovaná písmenka od Kety:




A k dozdobení kytičky Emma's flowers od 3rd Eye, embossované stříbrným práškem a vystřižené:



Děkuji za nahlédnutí a mějte fajn dny :-)



Komentáře

  1. Zdravím Leničko :-)Krásný den jste si skámoškou udělaly. Stánka je krásná, taková decentní, prostě hezounké. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná stránka. Takový den trochu závidím, protože u mne v okolí nikdo scrap ani nezná.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky