Co s tím výsekem?

Když nám Olinka - Helge po Vánocích poslala naši Andělskou letku, přibalila do balíčku velký výsek
od Tap. A prý, ať s ním něco uděláme a pochlubíme se. Hmmm. Takovýto výsek bych si asi nepořídila.
Co s ním? Byla moje otázka. A tak byl milý výsek založen. Jenže termín se blížil a tak byl milý výsek opět vytažen na světlo Boží a začala jsem přemýšlet co s ním. Ve skříni jsem mezi tím našla hezkou překližkovou krabičku, celkem velkou, takže by se do ní vlezli i Andílci, kteří byli ještě pořád v papírové krabici. A bylo rozhodnuto, prostě to použiju na krabičku.
Tak jsem milý výsek orazítkovala, opatinovala, potřela krakelovacím lakem. A než lak zaschl a popraskal, připravila jsem si krabičku. Celou jsem ji lehounce přetřela akrylovou barvou, přebrousila, orazítkovala, napatinovala hrany a nakonec přelakovala. Výsek sem šupla nahoru a na něj moje oblíbené kytky.... :-))))
Andělská letka má nový příbytek.






A jak se s tím popraly Tap, Maruška, Oli a Verča se můžete mrknout sem.

A moje krabičkování mělo ještě pokračování ;-)












Komentáře

  1. Teda musím říct, že takhle pohromadě to krabičkám moc sluší...je to taková exkluzivní elegantní sada. Skoro by byl hřích je od sebe oddělit... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. O jak pieknie, o jak slicznie.Cudowna praca, elegancka i te kwiaty, przesliczne

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky