Troška šití - to abych z toho učení nezblbla ;-)

Před nedávnem Bellet naskladnila krásnou novou kolekci s názvem Flirt. Dlouho jsem se na ni dívala. Prostě mě okouzlila svými nádherným barvami a krásným kytičkovým vzorem.
Neodolala jsem a  objednala několik pruhů na dětskou deku, kterou jsem si z nich vysnila.
A tak jsem minulou sobotu, po příjezdu z práce, místo úklidu a jiných povinností zalezla do pracovny a dala se do práce. Nařezala jsem pruhy látek, sešila je, znovu nařezala, přeložila, sešila... Úplně mě to pohltilo. Tady je. Jen jsem trošku bojovala s focením - nebylo na to počasí. 







Komentáře

  1. To obdivuji, co dokážeš. Ani se nedivím, že tě to pohltilo. Výsledek je úchvatný.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni to je nádhera !!!
    To bych tak moc chtěla umět, ale já sotva ušiju závěsy a ještě že jsou vysoko a nikdo to šití nevidí !!!

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je parádní, ani se nedivím, že jsi neodolala, barvya vzor jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  4. Je skvelá, a ten vankúšik ... Gabriela.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tu čest mít několik Lenčiných výtvorů doma, takže vím, že kromě citu pro barvu a vzor se na její práci dá obdivovat ještě naprosto bezchybné zpracování do posledního detailu. Kohokoliv, kdo umí šít, obdivuju.
    Tahle deka je krásně jemná, měkoučká už na pohled, v sympatické barevnosti...paráda!

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je kráááásný!!! a ta barevnost.... toužím také po nějakém přehozu na postel, ale musím na něj nejdřív našetřit :o)))

    OdpovědětVymazat
  7. Holky moooc děkuji! Přiznám se, že se mi ani nechtělo dát ji pryč.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky