On-line kurzy, aneb zkusit to může každý...

Šila jsem snad odjakživa, napřed oblečení na sebe, potom na děti, opět na sebe, mezi tím jsem pracovala jako šička a švadlena. Vždycky se mi moc líbil patchwork, jenže nikdy sem nenašla odvahu se pustit do sešívání kousků látek a spojovat je do rozmanitých krásně sladěných vzorů.
Asi před rokem jsem objevila na Fleru nabídku online kurzů. Napřed sem se zalekla, jak to asi bude vypadat, takhle online, jestli to zvládnu. Obavy nebyly na místě. Díky skvělé lektorce, jakou Irenka bezesporu je, to zvládnou i švadlenky začátečnice. Vše vysvětlené krok za krokem, dopodrobna rozebraný postup doplněný spoustou názorných detailních fotografíí.
Zvládla jsem to i já a nyní se mohu pyšnit spoustou krásných polštářů a několika dekami.

Jako první jsem vyzkoušela somersetský patchwork šitý v ruce:





Potom přibyly větrné mlýny - jednoduchá efektní technika, kdy začnete šít jeden polštář a dokončíte dva :-)




V zimě jsem se pustila do techniky zvané flik - flak podle návodu Vlaďky Vokračkové





Následovalo bargello také podle návodu od Vlaďky



 Letos na jaře k těmto technikám přibyla ještě chenille, neboli žinylka




A nyní jsem dokončila techniku volně řezaných křivek, o kterých jsme si říkaly v klubu v loni v srpnu 





Tak a pokud chcete vyzkoušet, přidejte se k nám.




Komentáře

  1. jooooooooo, moc krásně jsi to napsala...a jsi šikulkaaaaaaaaaaaaa

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy ty jsou krásný!!!! Úplně jsem dostala chuť odložit papír a vytáhnout šicí stroj!
    Alena - datang

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, švadlenka ze mě stopro nikdy nebude (leda tak proštepnu papír a šmitec), ale před těmihle výtvory smekám...jsi opravdu šikovná!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné polštářky...a já neumím šít...fňuk.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky